Retail Intelligence, o poveste de succes Relevance Management la conferința Retail Tech 2019

Când analizăm mediul retail în ziua de azi, avem în vedere consumatorul puternic, retailer-ul creator de experiențe și producătorul/distribuitorul flexibil, adaptat logisticii de tip agil. În acest ecosistem, spune Ionuț Toader, CEO & Co-Founder Relevance, provocarea este să satisfaci un client informat, care are puterea online-ului de partea sa. Pentru că fiecare interacțiune a clientului poate fi, însă, înregistrată într-o multitudine de sisteme informatice, apare oportunitatea a ceea ce Relevance Management numește ”retail intelligence”.

Puterea datelor în retail a fost punctul central al intervenției Relevance, Partener Premium la Conferința Retail Tech 2019 (26 martie, Hotel Intercontinental București), un eveniment GOVNET concentrat pe modul în care tehnologia contribuie la eficientizarea operațiunilor din cadrul magazinelor și acestei industrii în general.

Prin implementarea unui sistem solid de Business Intelligence, companiile pot stoca și analiza eficient date din multiple surse, pentru a se asigura că evoluează în pas cu industria în care activează. Atunci când este utilizat în mod corect, un instrument BI poate ajuta companiile să-și mărească vânzările, pentru că înțeleg mai bine nevoile clienților, pot optimiza prețurile pentru a se alinia cu tendințele actuale, crescând marjele prin analiza și determinarea tendințelor viitoare și oferind o experiență de cumpărare mai bună pentru clienți.

Folosind tehnologia și echipamente de automatizare a proceselor, activitatea operațională poate fi semnificativ îmbunătățită. Cu o simplă soluție BI, poți pune toate aceste date într-un singur loc și poți urmări cu ușurință tendințele, vânzările și informațiile importante din activitatea ta.

”Soluții tehnice diverse pentru diverse probleme există. Provocarea vine în integrarea și aducerea la suprafață a datelor relevante – să poți să iei datele de care ai nevoie, de oriunde ai nevoie. Retail Intelligence pleacă de la această realitate și, prin folosirea corectă a instrumentelor BI, scoate în evidență corelații și realități din piață de care o companie nu era conștientă până atunci. Asta crește eficiența și profitabilitatea, asta înseamnă adevărata putere a datelor”, a concluzionat Ionuț Toader.

Mai multe despre intervenția Relevance și despre evenimentul Retail Tech 2019, puteți găsi aici.


Continuăm să fim alături de tine în proiectele de Business Intelligence și Data Management.
Rămâi alături de noi: