Răspunsurile potrivite vin cu Qlik Insight Bot

Dacă vrei să afli mai multe despre puterea datelor în compania ta, contactează-ne aici.

Dincolo de analiza conversațională, răspunsurile potrivite vin cu Qlik Insight Bot

Cum ar fi să poți pune întrebări vizualizărilor tale de date? Aceasta a fost întrebarea de la care a plecat și compania Qlik, în încercarea sa de a inova constant și a genera soluții simple și eficiente pentru utilizatorii săi. Folosindu-se de inteligența artificială integrată în platformă (Associative Engine), soluția a luat forma unui bot.

De altfel, Gartner subliniază că până în 2020, 50% din căutările analitice vor fi generate prin search, procesare de tip NLP sau chiar căutare prin voce, ori vor fi generate automat (Gartner Magic Quadrant for Analytics & Business Intelligence 2018), ceea ce ne aduce foarte aproape de o nevoie tot mai mare pentru interacțiuni simplificate, chiar naturale, cu platformele pe care le folosim.

Așadar, la intersecția dintre analiza conversațională și cea vizuală, Qlik Sense a adus în prim-plan Qlik Insight Bot, o soluție bazată pe AI și structuri de limbaj natural (NLP sau natural language processing) ce permite utilizatorilor să interacționeze prin chat cu aplicația (bot-ul de serviciu).

De ce să folosești Qlik Insight Bot?

O experiență simplificată constituie un avantaj în a prelua mai ușor și rapid informația relevantă pentru decizii eficiente, iar asta este ceea ce oferă Qlik Insight Bot. Utilizatorul interacționează foarte ușor cu bot-ul, prin fereastra de chat, fiind ghidat către graficele și tabelele importante în funcție de context.

În plus, Qlik Insight Bot are ca avantaj limbajul natural și modul rapid în care pot fi puse întrebările potrivite pentru a descoperi ce contează în datele tale. Astfel, pentru orice întrebare sunt generate instant grafice și sugestii, previziuni, comparații, având în spate sistemul AI menționat anterior.

O soluție deșteaptă, ce procesează volume mari de date, din zone diferite, Qlik Insight Bot e la o întrebare distanță de răspunsul sau răspunsurile potrivite.

Cum te ajută Qlik Insight Bot?

Dincolo de faptul că oferă o interfață simplificată de navigare prin multitudinea de date din platformă, pe baza unor întrebări simple, Qlik Insight Bot scoate în evidență datele relevante. Utilizatorul nu trebuie să știe unde să caute, pentru că informațiile esențiale sunt aduse în fața sa. Iar dacă acele răspunsuri trebuie împărtășite, pur și simplu, acestea pot fi trimise prin e-mail către colegi.

Este o experiență de utilizare mult mai practică, care include posibilitatea de a distribui datele relevante în echipă sau a obține noi insight-uri la care poate echipa nici nu s-a gândit.

În plus, Qlik Insight Bot te poate ajuta să setezi chiar și alarme, când sunt îndeplinite anumite condiții: spre exemplu, dacă utilizatorul vrea să fie informat când volumul vânzărilor depășește un anumit prag.

#Qlik Insight Bot este doar una dintre cele mai noi funcționalități din ”suita” AI Qlik, ce aduce împreună intuiția umană cu puterea inteligenței computerelor în ceea ce se numește azi augmented intelligence.

Complexitatea problemelor de business presupune și o perspectivă umană, iar Qlik Insight Bot se axează pe creșterea calității deciziilor, mai ales prin sugestiile contextuale care ajută utilizatorii să descopere și să extragă ceea ce au nevoie și chiar soluții noi, la care nu se așteptau inițial.

Pentru a înțelege, iată un exemplu simplu pentru cum funcționează Qlik Insight Bot:

Dacă vrei să afli mai multe despre puterea datelor în compania ta, contactează-ne aici.


Continuăm să fim alături de tine în proiectele de Business Intelligence și Data Management.
Rămâi alături de noi: