Datele relevante au nevoie de un context bine înțeles

Datele au nevoie de un context bine înțeles


Ce înseamnă pentru o companie democratizarea unei platforme de Business Intelligence?

Utilizatorii învață să conecteze datele cu anumite obiective cheie și KPIs, știu să interpreteze vizualizările de date, să înțeleagă ce spun datele și care sunt corelatiile false, iau decizii și acționează în consecință.

Pentru că abilitatea de a lucra cu date este un subiect care generează provocări, dar și oportunități, companiile pregătite pentru viitor sunt companiile care investesc în crearea unui context în care să crească utilizarea datelor relevante în deciziile de business.

Ce înseamnă, mai exact, acest lucru?

  • Adoptarea soluțiilor de Business Intelligence (BI) care permit vizualizarea datelor din surse multiple și acces imediat la date relevante.

  • Înțelegerea corectă a insight-urilor din spatele vizualizării datelor, adesea cu ajutorul unui framework bine pus la punct de un partener de BI. Poveștile utilizatorilor, produselor, serviciilor pot fi spuse prin folosirea corectă a datelor.

  • Combinarea soluțiilor de Data Warehouse, BI, care au AI integrat, pentru a ajunge la cooperarea dintre ”mașină” și utilizator, astfel încât timpii de procesare să scadă considerabil și contextul să fie înțeles foarte bine pentru luarea deciziilor de business.

  • Accesul la cele mai mici detalii și înțelegerea preferințelor fiecărui tip de client pentru a le oferi soluțiile potrivite.

  • Predicții din ce în ce mai bune, pe măsură ce volumele de date relevante cresc, iar contextul de business e mult mai bine mapat.

  • Toate aceste lucruri presupun și o schimbare de comportament în echipă, la nivel de departament, la nivel de organizație etc. Doar atunci oamenii reușesc să utilizeze corect tehnologiile disponibile și beneficiile pentru organizație cresc vizibil.

Un prim pas către dezvoltarea unui context optim în cadrul companiei este realizarea unui audit al datelor, astfel încât să te asiguri că observi, integrezi, cureți și analizezi datele corecte.

Apoi, există posibilitatea de a crea momente pentru analiza de date (data moments), pe care să le integrezi în ședințele de status, de exemplu.

Și poate cel mai important lucru, să convertești întrebările de business în întrebări analitice, pentru a înțelege ce și cum măsori.

De 15 ani implementăm soluții bazate pe date și suntem alături de companii să își definească procese de business profitabile, integrând procesele explorate mai sus și încă multe altele, în moduri personalizate.

Cum facem? Hai să vorbim!


Continuăm să fim alături de tine în proiectele de Business Intelligence și Data Management.
Rămâi alături de noi: