Solutii pentru FMCG (Fast Moving Consumer Goods)


Intr-o piata atat de competitiva cum este FMCG, viteza cu care iei decizii si actionezi devine un factor extrem de important. Analiza portofoliului de clienti si de produse cu instrumente de Business Intelligence iti va arata cu usurinta oportunitatile inca neexploatate, asa incat sa iti cresti vanzarile. Managementul stocurilor si analiza profitabilitatii sunt la fel de importante.



Solutii pentru Lantul de aprovizionare centrat pe consumator

Aceasta analiza prezinta importanta colectarii, distribuirii si analizarii datelor consumatorilor precum si transformarea acestora in indicatori pentru a perspectiva care poate fi utilizata pentru a construi o imagine mai precisa a cererii. Pentru forrecast eficient in aprovizionare.
Si mai mult. Obtineti o imagine mai precisa a cererii din piata. Analizati si estimati comportamentul consumatorilor, identificati tendintele si identificati oportunitatile.


Decizii optimizate in inovarea si managementul produselor

Strategia de produs a unei companii nu este un eveniment singular, ci necesita o monitorizare atenta de-a lungul timpului, decizii si actiuni corecte pentru a imbunatati performanta produselor. Cu sprijinul tehnologiilor moderne de business intelligence, persoanele de decizie inteleg mai bine contextul de piata, reactioneaza rapid la modificarile pietei in care activeaza, descopera noi perspective si oportunitati de crestere. Cititi mai multe detalii in acest material, oferit de IDC Manufacturing Insights.



Demo Supply Chain – Inventory & Product Availability

CPG Market Share Analysis

Aplicatia demo Supply-Chain Inventory and Product Availability ofera vizibilitate la nivelul inventarului (in magazin, depozit si in tranzit) plus marimea stocurilor, sursele potentiale alternative de reaprovizionare si informatiile despre vanzari.

O companie CPG trebuie sa inteleaga marimea pietei si cota de piata pentru produsele din portofoliul sau pentru a determina performanta fiecarei piete pe care o vand, pentru a adapta strategiile actuale si a planifica pentru viitor.

Store Site Selection and Performance

Consumer Goods Sales

Retail Margin Erosion

Retail Omni-Channel Analytics

Supply Chain – Inventory & Product Availability

Povesti de succes


Urmare a implementarii solutiei Qlik in cadrul Danone, timpul de acces si analiza a datelor a fost redus, in acelasi timp cu reducerea resurselor dedicate pentru realizarea raportarilor si analizelor de suport decizional.

Implementarea rapida a solutiei QlikView, cu date din diverse surse de date, usurinta in utilizare au determinat adoptarea QlikView in toate departamentele Cris-Tim, din a doua luna de colaborare.


Seeing Is Believing! Incearca…


“Seeing Is Believing” (sau demo / proof-of-concept) este oportunitate rapida si fara riscuri de a intelege valoarea de business ce se poate realiza prin utilizarea solutiilor de Business Intelligence. Impreuna construim o aplicatie personalizata conform cerintelor tale, bazata pe date concrete. Dureaza cateva zile si este 100% functionala, scopul aplicatiei fiind de a raspunde unei necesitati reale de business. Si vei ajunge sa ne cunosti mult mai bine, daca doresti un partener de incredere, care sa te sprijine in initiativele tale.