Solutii pentru IT


Chiar daca solutiile de Business Intelligence au avansat si au devenit tot mai vizuale si accesibile utilizatorilor de business, rolul IT-ului nu s-a diminuat – din contra! Digitalizarea pe scara larga genereaza volume mari de date, pe care oamenii din business doresc sa le analizeze simplu si rapid.

Rolul IT-ului a crescut si s-a transformat catre un rol strategic in organizatie. IT-ul joaca un rol important in gestionarea surselor de date, a securitatii si confidentialitatii datelor, dar mai ales in ceea ce priveste corectitudinea datelor analizate, fiind suportul de care oamenii de business au nevoie pentru a dezvolta afacerea mai departe.

La Relevance suntem o echipa de oameni pasionati de solutii Business Intelligence, cu o vasta expertiza. O parte din noi au condus si conduc departamente tehnice. Intelegem, asadar, provocarile pe care departamentele de IT trebuie sa le rezolve. Si suntem aici sa ajutam.

Vrei sa vezi demo de analiza si raportare pentru IT?
Deschide aplicatiile demo-urilor de mai jos:




Avem solutii pentru guvernanta datelor, securitate si monitorizare, analiza si raportare.
Implementam Data Warehouse, Big Data si Business Intelligence. Si, in unele situatii, dezvoltam chiar aplicatii software la cerere.

Intreaba-ne despre solutiile noastre si iti vom oferi cu placere mai multe informatii.



Helpdesk Management

Cu aceasta aplicatie descoperi un exemplu de cum poti sa ajuti optimizarea performantei departamentului de IT prin analiza intarzierilor, prioritizarea cazurilor si studierea activitatii pe departament.



Helpdesk

Acest demo este destinat analizei performantei sistemului si comportamentul utilizatorului. Contine trei tipuri de informatii in registru —OS (sistem operare), IIS (servicii informatii Internet) si orice tip de fisier de inregistrare software.


Analize cu Qlik


Imbunatatirea guvernarii datelor, securitatii si scalabilitatii. Identificarea sistemelor si aplicatiilor folosite sub capacitate. Previzionarea necesitatilor tehnologice emergente pentru a sustine initiative de afaceri strategice. Acestea sunt principalele rezultate ale utilizarii Qlik in IT-ul unei companii.

DS QlikView pentru Helpdesk Management

Imbunatatirea identificarii, analizei si administrarii cerintelor in IT. Accent pus pe prioritatile de varf. Optimizarea performantei prin analiza in detaliu a timpului mediu de raspuns, durata caz si detaliu caz.

DS Qlikview pentru Infrastructa IT

Previzionare necesitati tehnologice si administrare a distribuirii de resurse. Identificare inventar echipament, distribuire si drept de proprietate. Previzionare si aliniere tehnologie la necesitatile organizationale. Administrare costuri ciclu de viata active IT.

DS QlikView pentru Network Governance

Asigurarea calitatii datelor. Imbunatatirea eficientei sistemului. Monitorizarea si administrarea analizei registrului. Identificarea si investigarea activitatii neobisnuite. Minimizarea si remedierea potentialelor riscuri.

DS QlikView pentru Software Management si Licente

Optimizarea achizitiei, intretinerii, utilizarii si eliminarii activelor software de la achizitie la eliminare. Reducerea costurilor prin prevenirea platilor excedentare, achizitiilor inutile si intretinerii exagerate. Sporirea vizibilitatii utilizarii licentei software in cadrul organizatiei.