Bunuri de Larg Consum

Folositi-va de capabilitatile solutiilor de BI si analizati tendintele pentru a castiga cota de piata si loialitatea consumatorilor. Construiti si gestionati un lant inteligent de aprovizionare care sa raspunda cererii consumatorilor. Optimizati investitiile in Marketing pentru a creste vanzarile, rentabilitatea si cota de piata.


DS Optimizarea procesului de luare a deciziilor in inovarea managementului ciclului de viata al produselor – construirea de branduri si categorii

Segmentati pietele, clientii si concurenta pentru a furniza o crestere a categoriilor si a brandurilor. Gestionati ciclurile de viata ale produselor si procesele de inovare pentru un ROI optim. Asigurati suport vanzarilor si marketingului pentru a descoperi perspective si oportunitati.

DS Lantul de aprovizionare centrat pe consumator

Obtineti o imagine mai precisa a cererii din piata. Analizati si preziceti comportamentul consumatorilor, identificati tendintele si identificati oportunitatile.
Aceasta analiza prezinta importanta colectarii, distribuirii si analizarii datelor consumatorilor si ale cumparatorilor si transformarea acestora intr-o perspectiva care poate fi utilizata pentru a construi o imagine mai precisa a cererii. Pentru a genera prognoze mai bune, care sporesc disponibilitatea produselor si reduc in acelasi timp ineficienta in lantul de aprovizionare.

In proiecte cu partenerii nostri. Studii de caz.


Urmare a implementarii solutiei Qlik in cadrul Danone, timpul de acces si analiza a datelor a fost redus, in acelasi timp cu reducerea resurselor dedicate pentru realizarea raportarilor si analizelor de suport decizional.

Implementarea rapida a solutiei QlikView, cu date din diverse surse de date, usurinta in utilizare au determinat adoptarea QlikView in toate departamentele Cris-Tim, din a doua luna de colaborare.

Recomandat de:


Lucram cu:




DS Supply Chain – Inventory & Product Availability

Aplicatia demo Supply-Chain Inventory and Product Availability ofera vizibilitate la nivelul inventarului (in magazin, depozit si in tranzit) plus marimea stocurilor, sursele potentiale alternative de reaprovizionare si informatiile despre vanzari.